כאשר אתם מעצבים חלל משרדי, עליכם לקחת בחשבון את צרכי הלקוח וסגנון העבודה שלכם ושל העובדים. כמו כן, תצטרכו למצוא פתרון לתאורה ולאחסון, בנוסף לבחון איזה סוג של ריהוט משרדי ישתלב בצורה הטובה ביותר.
הבחירה הנכונה של ריהוט משרדי מסייעת בכל היבט של מיתוג החברה שלך – היא אפילו משפרת את תפוקת העובדים ואת יכולתך. בניית סביבת עבודה נוחה היא חובה גם לתהליך זה!
כאשר מעצבים משרדים, מקובל לארגן את חללי הפנים בהתאם לצרכים הספציפיים שלהם. עליכם להחליט היכן ימוקם חדר הישיבות ולוודא שאתם מרהטים אותו בריהוט איכותי. חשבו על סביבת העבודה הטובה ביותר עבור העובדים שלכם, מיקום אזור הקבלה וחדר המתנה. לרהט ולעצב חלל פתוח עם שולחנות, מטבחון, פינות ישיבות וחללים לשיחה אישית.
עיצוב משרד הוא קריטי לפרודוקטיביות ולתרבות החברה
בעבר, בעלי עסקים היו מקבלים את הרהיטים שלהם מקטלוגים או מאולמות תצוגה. בדרך כלל הם ריהטו את משרדיהם בציוד פונקציונלי, סטנדרטי ופשוט יחסית. בעלי עסקים רבים מבינים בימינו את חשיבות ההשקעה בריהוט ייחודי. הם רוצים לוודא שהם יכולים לספק לצוות שלהם עמדות עבודה ארגונומיות, כלומר לקבל ריהוט בהתאמה אישית. חשוב לעשות סגנון ושיווק נכון, על ידי השקעה בריהוט איכותי.
ארגונומיות ללא פשרות
יש הרבה דברים שצריך לחשוב עליהם בעיצוב משרד, כמו התאמה לצרכי העובדים וההנהלה, מיתוג ומסרים שיווקיים. אחת הדרכים לוודא שהעיצוב שלך מוצלח היא לקחת בחשבון שהוא צריך לשקף את החזון והערכים הארגוניים. יתרה מכך, העובדים מבלים כשליש מחייהם במשרד, כך שבחירה בציוד טוב יותר יכולה להגביר את המוטיבציה והפרודוקטיביות.
כאשר מעצבים את המשרד שלכם, חשוב לקחת בחשבון האם דרוש דלפק קבלה בכניסה למשרד או לא. אם כן, יש למקם אותו ליד דלת הכניסה של המשרד שלך שם אנשים ימתינו לפני שייכנסו ואז להקים אזור המתנה שנראה מרשים.
סגנון עיצובי
מעצב מנוסה יעבור תחילה תהליך של בירור איזה סגנון שולחני מתאים לארגון, כמו גם לאדם שעובד עליו. זה עשוי לכלול שולחן עבודה המתאים למנהל ואחר לחדר ישיבות. לאחר שבחרתם את שולחנות הכתיבה שלכם, נוכל לעבור לבחירת רהיטים אחרים כמו כסאות משרדיים איכותיים וכונניות ספרים. זה גם רעיון טוב לחשוב על איזה גודל שולחן או שולחן מחשב אתה צריך על סמך כמה אנשים ישתמשו בו.
מהם הגורמים הכריעים בבחירת ריהוט משרד?
ריהוט מעוצב
אתה רוצה לתת רושם מקצועי בעת התמודדות עם הרהיטים שלך. סגנונות שונים יתקשרו דברים שונים. אם אתה שמרני, רהיטי מתכת עשויים להיראות מתאימים בעוד שמישהו אחר חדשני יותר יכול להזדקק למשהו אחר. החומר משפיע גם הוא: כמו מתכת, הוא עלול להעניק מראה קריר בעוד שעץ יראה חמימות ואינטימיות.
איכות
אתה צריך לעשות רושם טוב כאשר לקוחות מגיעים למשרד שלך. חשוב למצוא את הריהוט המושלם לחלל שלך כי אתה תמצא את עמך עובד עליו בשים הקרובות. כדי לבחור היטב, ודאו שאתם מסתכלים על החומרים מהם עשויים הרהיטים והאם הם עומדים בסטנדרטים הגבוהים והמתאימים עבורך.
בחירת רהיטים במידות מדויקות
כאשר אתם בוחרים ריהוט משרדי בחברת א.ש.א גבאי, חשוב לקחת בחשבון כמה מקום יש לכם בחללי העבודה. ודא שהחלקים הם בגודל ובצורה הנכונים למשרד שלך, כדי שהעובדים יוכלו לנוע בצורה נוחה וקלה כדי לגשת לאזורי המשרד השונים.
בחירת פתרונות אחסון
ארונות משרדיים הם דרך מצוינת ליצור סדר בחלל המשרד שלך ולעזור לאנשים לעבוד בצורה יעילה יותר. הם גם ממש נוחים כששמים עליהם את הידיים.
ריהוט מותאם צרכים
כאשר מעצבים משרד חדש, חשוב לבחור ריהוט נוח ומותאם לדרישות זרימת העבודה. הרבה אנשים בוחרים לעבוד מהבית, אבל עדיין יש הרבה אנשים שצריכים להיות בחלל משרדי לצורך עבודתם. בעיצוב החלל חשוב לבחור בריהוט שיעשה לעובדים נוח ומאושר. כמה דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת בניית חלל משרדי חדש הוא גובה השולחן, הפריסה הארגונומית של שולחנות הכתיבה והכיסאות ואיזה סוג עבודה תתבצע בחלל זה.
על מיקום העובדים
דלפק קבלה או פינת המתנה יהיו תלויים בגודל המשרד ובמספר העובדים. חדר ישיבות הוא צורך נפוץ יותר לחלל משרדי המונה יותר משישה עובדים.
ריהוט משרדי הוא השקעה עבור החברה שלך, ולכן חשוב לבחור את הריהוט הנכון בהתאם לצרכי החברה שלך. ישנם היבטים רבים שיש לקחת בחשבון לפני שתתחיל לבחון את האפשרויות, כגון זמינות מקום, מגבלות תקציב ודרישות אחסון.
תקציב
הגדרת תקציב לריהוט משרדי תסייע במניעת הוצאה מופרזת ותקנה את כל מה שאתה רואה. הרעיון הוא להכין רשימה של מה שצריך ולהיצמד אליה. הרשימה תעזור לכם לא להמריץ לקנות ולזכור שאסור להתפשר על ריהוט שלא תואם את דריכות האיכות שלכם, לא רק בגלל שמסגרת התקציב נמוכה. אנשים צריכים לזכור שגם אם מסגרת התקציב לא גבוהה, אין צורך להתפשר על איכות בבחירת רהיטים.