שירות חדש מוצע לראשונה בישראל: נציגי מכירות לשיווק נדל”ן המגיעים עד הבית. השירות החדשני מוצע על-ידי חברת שניר המשיקה את השירות: “שניר עד הבית”. “מבדיקות שערכנו מצאנו שהצרכן הישראלי רוצה לקבל הביתה גם שירותים לשיווק נדל”ן, בדומה לעולם המסחר הדיגיטלי שהינו חלק מתהליך עולמי, ולא בכדי ישנה כיום עליה משמעותית ברכישות באינטרנט על חשבון הגעה לקניונים”.
שירות חדש מוצע לראשונה בישראל: נציגי מכירות לשיווק נדל”ן המגיעים עד לבית. השירות החדשני מוצע על-ידי חברת שניר – בית לשיווק נדל”ן למגורים ולמסחר, בארץ ובחו”ל, המציעה שירות של VIP של אנשי המכירות של החברה, שמגיעים ללקוחות פוטנציאלים עד הבית.
בהתאם לכך, כל אנשי המכירות של חברת שניר צויידו ברכבים, מחשבים ניידים שבהם ניתן להציג את התוכניות של כל הפרוייקטים, ומוצרי עזר שיווקיים. כך חברת שניר, מגיעה ללקוחות פוטנציאלים עד הבית, בשעה הנוחה להם. שניר גם מציעה ללקוחות יועץ פיננסי הבקיא בתחום מימון נדל”ן, והאשראי, שמגיע גם לפגישה מתואמת בבית הלקוח כדי לסגור את העיסקה בפרק הזמן הקצר ביותר. שירות זה הינו ללא תשלום.
לדברי ניר שמול מנכ”ל חברת שניר: “מפיילוט שעשתה החברה בחודשים האחרונים לשירות זה מצאנו שהשירות החדש הביא להורדת ביטולי הפגישות ב – 90% , ולהגדלת המכירות בלמעלה מ –50% מידי חודש ובהתאם לכך נמכרו עשרות דירות בפרוייקטים שונים באמצעות שירות זה”.
ממחקרים שעשינו ראינו כי הצרכן הישראלי, בדומה לעולם המסחר הדיגיטלי, רוצה לקבל את המוצרים שרכש אליו הביתה, ולא בכדי ישנה כיום עליה משמעותית ברכישות באינטרנט, ושליחים מביאים לצרכן את המוצרים עד הבית. כך, הצרכן הישראלי הפך למפונק יותר. כל זה הינו חלק מתהליך עולמי. תהליך זה פוגע למעשה בחברות המסחר בארץ, ובא לידי ביטוי בעליית הקניות באינטרנט, על חשבון הקניות בקניונים. במקביל, אנחנו למדנו שלקוחות פוטנציאלים רבים, ובמיוחד בעלי הממון, רוצים, ורגילים לכך שהכל מגיע עד עליהם לבית, כולל שירותים כמו: סוכן ביטוח, רופא, ספר ועוד. הם לא יוצאים מהמשרד ורגילים שאנשים עושים עבורם את העבודה.
“מפיילוט שעשתה החברה לשירות זה בחודשים האחרונים מצאנו שהשירות הביא להורדת ביטולי הפגישות ב – 90% , ולהגדלת המכירות בלמעלה מ –50% מידי חודש”
אנו מצויים היום בעידן שבו אין זמן. זמן, הוא המשאב היקר ביותר. גם אם לקוח רוצה לרכוש בית, לעיתים אין לו זמן לטפל בכך, ובכך הוא דוחה את הרכישה. באמצעות שירות זה תהליכים המכירות מתקצרות, הלקוח מרגיש שהוא מקבל שירות יוצא דופן ואישי, מתחבר למנהל המכירות ולפרוייקט, גם בגלל שבביקור עצמו הנציג יכול להבין לעומק את צרכי הלקוח, שלא כמו במשרד המכירות.
החברה מפתחת בימים אלה אפליקציה שתאפשר לכל לקוח לבצע הזמנה להגעת מנהל מכירות עד הבית, בשעה הנוחה ללקוח. לא עוד מ – 9:00 – 13:00, כמו הגעת טכנאי, אלא קביעת פגישה בשעה הנוחה ללקוח, גם בשעות הערב המאוחרות, כלומר לאחר שהילדים ישנים ויש זמן פנוי”.