חברת נדל”ן חייבת שיהיה לה מוניטין חיובי בגוגל או ברשת חברתית מכיוון שרק בצורה הזו לקוחות קיימים או פוטנציאליים יוכלו לקרא מידע על העסק, להשאיר ביקורת, או לדעת סטטוס קיים של החברה. אם לדוגמא יש כתבה שלילית על חברת נדל”ן שהיא בקריסה, האם הייתם פונים אליה לרכישת דירה? אם הייתם קוראים הרבה ביקורות רעות משוכרים קיימים על חברת נדל”ן האם הייתם שוכרים דרכה נכס? אנו בחדשות נדל״ן בטוחים שהתשובה שלילית, וכך הלקוחות רואים וחושבים גם כן. לכן, יש צורך חיוני וחשוב לניהול המוניטין ברשת.
המקום החשוב ביותר לחשיפה ושיווק לקהל הישראלי והבינלאומי הוא גוגל, תוצאות החיפוש בגוגל יקבעו במידה רבה אם העסק שלכם יצליח או יכשל, אם הקריירה שלכם כבכירים תתפתח ואם האהדה אליכם כאנשי ציבור תגדל או תקטן. ניהול מוניטין יסייע לכם לשלוט על תוצאות החיפוש בגוגל
על פי לירון קטלן, הבעלים של חברת ניהול מוניטין, “כשחושבים על גוגל חושבים על נקודת ההתחלה, כבר שנים רבות שרובנו מתחילים את הגלישה שלנו באינטרנט עם מנוע החיפוש של גוגל לבירור כל מידע ושאלה. דרך המחשב הנייח או המכשירים הניידים, גוגל מאפשרים לכל גולש לחפש כל ביטוי עם מערכת סינון תוצאות שמציגה תוצאות חיפוש רבות מסוגים שונים.”
חברת “ניהול מוניטין” באינטרנט הוא הסוכנת האישית שלכם, סוכנת שדואגת לשמכם ולתדמית שלכם בגוגל וברשתות החברתיות, מעלה את הערך שלכם ברשת, מקדמת את הצרכים העסקיים והציבוריים שלכם ויודעת לעמוד באתגרים של טיפול בתוצאות חיפוש שליליות.
“המטרה העסקית או האישית העיקרית של חברות נדל”ן רבות היא לבלוט לחיוב בגוגל, אם אתם לא בולטים בגוגל אתם לא באמת קיימים ואם אתם בולטים לשלילה המצב מסוכן ומחייב פעולות של ניהול מוניטין בדחיפות” מסביר קטלן.
“בעידן הדיגיטלי, מהיום שבו אדם לומד לקרוא ועד הגיל השלישי המתקדם, כל אדם יכול לחפש ביטויים הקשורים לתחום/ענף שלכם בעולם הנדל”ן, לחפש ולמצוא את כל התכנים על החברה שלכם, שם מותג, שם של בעלי החברה/העסק או בכירים בחברה ועד שמם של אנשים רבים המעוניינים להתקדם במשרות שונות”.
כדי לשלוט הרושם הראשוני בגוגל צריך להשתמש בשירותי חברת ניהול מוניטין לחברות נדל”ן, בעזרת כלים שיווקיים דיגיטליים מתקדמים ומותאמים לכל לקוח, ניתן להתאים את תוצאות החיפוש בגוגל אליכם ולהפוך מנעלמים לגלויים ומדמות עסקית/ציבורית/אישית זניחה למומחים ובולטים בתחומכם.
מוניטין שלילי בגוגל
תוצאות חיפוש שליליות בגוגל, אולי הדבר ההרסני ביותר שיכול לקרות לעסקים וחברות מכל התחומים או לכל דמות ציבורית המבקשת להתקדם אל מול קהל אוהדים ומעריצים, במיוחד בשוק הנדל”ן שהוא שוק דינמי ותחרותי.
מוניטין שלילי בגוגל יכול לפגוע לכם בהכנסות ותדמית ועד למצבי קצה של קריסה כלכלית, נזק עצום לעובדים וללקוחות ואפילו פגיעה בתא המשפחתי שלכם כתוצאה מכך.
ההמלצה החמה היא לא להזניח מצב של מוניטין שלילי בכל מצב שהוא: כתבות שליליות בגוגל, ביקורות שליליות, פסקי דין על שמכם, תמונות וסרטונים שליליים, תכנים מרשתות חברתיות היוצאים כנגד העסק שלכם או כנגדכם באופן אישי ועוד. כל הזנחה של מוניטין שלילי בגוגל תהפוך את אתגר הטיפול המקצועי לקשה במיוחד וככזה גם יקר יותר.
חברת ניהול מוניטין מתמחה בטיפול במוניטין שלילי בגוגל, באמצעות דחיקת התוצאות השליליות מטה והתאמת תכנים ותוצאות חיוביות בגוגל לעסקים ואנשי ציבור – ניתן להתמודד עם האתגר המורכב של מוניטין שלילי בגוגל.
בשונה ממרבית החברות בתחום, מומחה המוניטין בגוגל של חברת “ניהול מוניטין” בעל ניסיון רב שנים במגוון גדול של תחומים במשק הישראלי ולמרות מגוון הלקוחות, אנו מתחייבים לשמור על סודיות ושמירה על פרטיות לקוחותינו.
——
חברת “ניהול מוניטין” הינה גלגל ההצלה שלך באינטרנט. הצוות שלנו מטפל בניהול המוניטין הדיגיטלי של חברות ציבוריות, מסחריות או פרטיות וגם באנשי ציבור כגון: מנכ”לים, פוליטיקאים, סלבריטאים, עורכי דין, יזמי נדל”ן, שחקנים, ספורטאים ועוד..
טלפון: 073-7755336
אימייל: monitincoil@gmail.com