מיותר לציין כי יחד עם חלוף השנים והתפתחות הטכנולוגיה, הרי שהטכנולוגיה של היום מציגה בפנינו את אפשרויות השיווק המובילות ביותר שכן, כאשר מדובר על שיווק – ללא ספק מדובר על שיווק דיגיטלי.
על כן, במידה ואתם מחזיקים בבעלותכם בחברת נדל”ן או לחילופין מנהלים את מחלקת השיווק בחברה שכזו, הרי שיהיה עליכם לדאוג לנוכחות דיגיטלית מכובדת ברחבי הרשת. בין שלל המשתנים החשובים, אתם צריכים להיות פעילים ברחבי הרשתות החברתיות השונות, אתם צריכים מוניטין חיובי וביקורות טובות והכי חשוב, אתם חייבים לקדם את האתר שלכם ברחבי הרשת. זאת בעוד כי הפעולה הראשונה תהיה לוודא כי אתם אכן מחזיקים בבעלותכם באתר אינטרנט איכותי ונגיש לציבור.
בנייה של אתר אינטרנט
קידום אתרים מתחיל בראש ובראשונה בבנייה של אתר אינטרנט איכותי. על כן, בניגוד לדעה הציבורית הרווחת, ניתן לומר בצורה חד משמעית כי אתר אינטרנט הוא לא פריווילגיה אלא חובה לכל בעל עסק באשר הוא, במיוחד לאור העובדה כי הרוב המוחלט של הצרכנים הרלוונטיים נמצאים ברשת במטרה למצוא בה את מבוקשם. אי לכך, עליכם לדאוג לנוכחות דיגיטלית שתבוא לידי ביטוי באתר שיעניק לכם את האפשרות להעביר מידע ישירות לגולשים, מידע כמו פעילויות שונות שלכם, מוצרים או לחילופין שירותים שאתם מוכרים, פרטי התקשרות וכיוצא בכך. מיותר לציין כי כיום ניתן לפגוש במגוון רחב של אפשרויות שונות ומגוונות לבנייה של אתר אינטרנט, אך באותה נשימה חשוב לציין כי הפלטפורמה הנפוצה והנכונה ביותר עבורכם ככל הנראה תהיה פלטפורמת וורדפרס.
איך לבצע קידום אתרים לחברות נדל״ן?
קידום אתרים לחברות נדל״ן עשוי לבוא לידי ביטוי במגוון רחב של דרכים, בעת בה דרכי השיווק המובילים ביותר כיום יהיו:
• בניית מערך קישורים – כמו בכל פרויקט קידום אתרים, גם כאן יהיה עליכם להקצות משאבים לצורך קנייה של קישורים איכותיים, קישורים שתפקידם העיקרי הינו לחזק את המוניטין של האתר שלכם בעיני מנוע החיפוש של גוגל. קישורים אשר יוצאים מאתרים מובילים אשר מצביעים ישירות על האתר שלכם מחזקים את האמינות של הנכס הדיגיטלי שלכם בעיני מנוע החיפוש ויעניקו לכם את הקידום לו אתם זקוקים. כמו כן, ההמלצה המרכזית תהיה לוודא כי כל אותם קישורים יוצאים מאתרים מובילים בענף הרלוונטי ביותר עבורכם.
• קידום עמודי קטגוריה – בדומה לתעשיית הקידום של חנויות דיגיטליות, גם בקידום אתרים לחברות נדל”ן חשוב לוודא כי אתם לא מקדמים את התכנים היותר ספציפיים באתר אלא מתרכזים בקידום העמודים המרכזיים שהאתר האינטרנטי שלכם מכיל בתוכו. למשל, במקום לקדם עמוד של דירה ברחוב הזית, מומלץ לקדם עמוד של השכונה כולה. זאת בהנחה כי מרבית הסיכויים כי תמשיכו למכור נכסים נוספים בשכונה, בעוד כי הדירה תימכר תוך פרק זמן קצר.
• השתלבות ברשתות החברתיות – ניתן לומר בצורה חד משמעית כי ישנו סנכרון חלקי בין הנוכחות שלכם ברשתות החברתיות לקידום האורגני שלכם בתוצאות החיפוש של גוגל. הדבר בא לידי ביטוי בעובדה כי מעורבות גבוהה ברשתות החברתיות השונות תציג בפני מנוע החיפוש של גוגל כי אכן מדובר על אתר אקטיבי ולכן, מומלץ לבדוק אותו גם במנוע האורגני. אי לכך, מומלץ למקם לינקים אשר מובילים ישירות לאתר שלכם בכל פרסום בפייסבוק או לחילופין בכל אתר גדול אחר שכן, כל פרסום שכזה עשויה להוביל תנועה לא קטנה ישירות לאתר שלכם.
הפוסט נכתב בשיתוף דניאל מסטר מחברת מסה מדיה (https://www.masamedia.co.il ) העוסקת בקידום אתרים אורגני למעלה מ-8 שנים ועוזרת לחברות ועסקים להגדיל את החשיפה שלהם ברשת בצורה אסטרטגית ויעילה.