בשעה טובה ומוצלחת, אתם עוברים דירה למשרד חדש. בדרך כלל, כשנעבור למשרד חדש נרצה גם לרהט אותו מחדש, עם אמצעי הריהוט הטובים ביותר עבור המשרד כולו, עבור העובדים, פינת ההמתנה ועוד. הנה כמה טיפים לבחירת ריהוט משרדי בהתאם לכמה פרמטרים
- התאמת הריהוט לגודל המשרד
ריהוט משרדי חייב להיות מתאים בגודלו ובפרופורציות שלו לגודל המשרד כולו. חשוב למקסם את שטח המשרד כולו ולהעניק לכל חדר ופינה בו את המרחב המתאים. אם המשרד שלכם קטן יחסית, בחרו בריהוט מתאים שיאפשר לנצל את גודלו הכולל של המשרד וכן לאחסן את הציוד בצורה מסודרת – וזאת מבלי שזה יבוא על חשבון נוחות העובדים. הימנעו מלבחור שולחנות כתיבה גדולים מדי או כסאות רחבים מדי. ולהיפך, אם המשרד גדול ומרווח – בחרו בריהוט שיתכתב עם הגודל הכללי ויעניק תחושה חמימה למשרד על אף הגודל.
- התאמת הריהוט לסוג העבודה
ריהוט עבור חברת הייטק שונה לחלוטין מאשר ריהוט לחברה להפקת אירועים. כל משרד, בכל סגנון עבודה, משרת צרכים אחרים, עובדים בסגנון עבודה שונה ובהתאם לכך נגזור גם את הריהוט. אם סגנון העבודה מאפשר עבודה בחדרים נפרדים – הרי שהריהוט שיגזר מכך הוא ריהוט מסוג מסוים, בעוד שעבור חברה בה סגנון העבודה הוא באשקובית או בפינת עבודה משותפת – יהיו אילוצי ריהוט שונים. באותו האופן, הריהוט ישתנה בהתאם לצרכים של כל עובד – האם העובדים במשרד נפגשים עם לקוחות? האם הם עובדים מול מחשב? זקוקים לשולחן שרטוט? וכן הלאה.
- התאמת הריהוט לסגנון העיצוב
מה אתם רוצים לשדר עבור הלקוחות שלכם ועבור העובדים שלכם? האם מדובר במקום מעונב ורציני כדוגמת בנק? או שמא המשרד אמור להיות מעוצב באווירה מזמינה, קלילה וצעירה יותר? בהתאם לסגנון המשרד ולאופיו, ובעיקר בהתאם לתשדורת שאתם רוצים להעביר – כך תבחרו גם את הריהוט. כאן – השמים הם הגבול. תוכלו לבחור בכסאות צבעוניים או רשמיים, שולחנות בעיצובים מדליקים או שולחנות זכוכית שמרניים, פינות ישיבה מלאות חיים או דווקא פרקטיות לקיום פגישות באווירה לא רשמית – אתם בוחרים.
- התאמת הריהוט לשטח האחסון
בהתאם לגודל המשרד כולו, אל תשכחו להשאיר מקום גם לחללי אחסון – שהם גם, למעשה, מרכיבים את הריהוט במשרד. מדפי אחסון, מגירות או שידות מסודרות בהן כל עובד יכול לאחסן את ענייניו השוטפים, או מקום בו יהיה ארון השירות הם חשובים לעבודה התקינה. חשוב שיהיה מספיק מקום לאחסון החפצים השוטפים בארגון, בחברה או בעסק שלרשותכם ולא פחות חשוב – שמקום האחסון יהיה נגיש מחד, אך מוסתר מעיני הלקוחות מאידך.
כדי לבחור את הריהוט למשרד החדש שלכם, חשוב להתמקד בכמה פרמטרים. מלבד תקציב ואיכות הרהיטים, חשוב גם לקחת בחשבון את גודל המשרד, סגנון העיצוב והתשדורת שאתם מעוניינים להעביר וכן סוג העבודה הסציפי המתנהל במשרד שלכם. בחירה נעימה ומזל טוב!
הכתבה באדיבות אופיס שופ ריהוט משרדי
לאתר החברה : https://www.officeshop.co.il