הנדל”ן במדינת ישראל הוא אחד מהתחומים העסקיים הפעילים והרווחיים ביותר. מי שהשקיע בנדל”ן גרף במהלך העשור האחרון רווחים שהם גבוהים הרבה יותר מהרווחים בכל תחום אחר. אחת התוצאות של הפריחה בתחום הנדל”ן בישראל הוא הריבוי היוצא דופן של אתרי אינטרנט העוסקים בתחום.
התחרות הגבוהה מצד אחד והמשמעות הכספית הרבה של מיקום אתר האינטרנט בראש רשימת החיפוש בגוגל מצד שני, הופכות את התחרות בתחום התחרותי הזה לקשה מאד. בשורות הבאות נציג בפני הקוראים כמה טיפים שעשויים לסייע בקידום אתר האינטרנט שלהם. עם זאת, זה המקום לציין שדווקא בגלל התחרות הקשה יחד עם האפשרות להפקת רווחים גדולים, כדאי להסתייע בשירותיו הטובים של מקדם אתרים מקצועי.
מהו קידום אתרים ומהם היתרונות שלו על פני שיטות פרסום אחרות? איך ניתן לקדם אתר בתחום הנדל”ן ולהביא אותו למיקום טוב ברשימת החיפוש?
מהו קידום אתרים ומהם היתרונות שלו
קידום אתרים במנועי החיפוש, או בשם היותר מוכר שלו SEO (ראשי תיבות של Search Engine (Optimization הוא השם הנפוץ לתחום עיסוק שאמור, בסיכומו של עניין, לגרום לאתר האינטרנט המקודם להגיע לראש הרשימה שתופיע בפני הגולשים במנועי החיפוש. מקדם האתרים נוקט במגוון רחב של שיטות ואמצעים, שכל אחד מהם נותן או עשוי לתת דחיפה קלה נוספת לעבר הפסגה.
מבחינת גוגל, הדבר העיקרי הוא להציג בפני הגולש את תוצאות החיפוש הטובות ביותר, עם הערך המוסף הגבוה ביותר. ככל שגוגל מזהה שאתר מסוים יש בו ערך מוסף גבוה, כך המיקום שלו יהיה גבוה יותר. חברה לקידום אורגני בגוגל המקבלת על עצמה לקדם אתר אינטרנט בכלל ואתר נדל”ן בפרט, תנקוט בכל האמצעים האפשריים והמותרים להשגת המטרה.
עם האמצעים החשובים ביותר ניתן למנות עיצוב נכון וידידותי של האתר ומתן ערך מוסף גבוה, קרי תכנים איכותיים שהגולש יוכל להפיק מהם תועלת. אמצעים שהגולש הממוצע פחות מודע אליהם אבל הם בהחלט משפיעים יכולים להיות, למשל, שיפור מהירות הטעינה של האתר וקישורים הגיוניים ויעילים בין התכנים שלו.
היתרון הגדול של קידום אתרים על פני פרסום, טמון בעלויות הנמוכות יחסית של הקידום והעובדה שהוא מתמקד בצורה המדויקת ביותר האפשרית בקהל היעד הרלבנטי.
איך ניתן לקדם אתר בתחום הנדל”ן
קידום בגוגל של אתר בתחום הנדל”ן צריך להיעשות בחוכמה. ככל שהדברים אמורים בנדל”ן, אתר האינטרנט צריך להשיב על שאלות המטרידות את הגולשים, באופן שיגרום להם להשאיר את הפרטים שלהם או לפנות באופן ישיר לאנשי השירות של האתר.
בנוסף, בגלל התחרות הרבה ייתכן ויהיה צורך לעבוד בשני כיונים במקביל – קידום אורגני ופרסום מקוון. בשני המקרים נדרשת השקעה כספית אבל הפרסום הממומן מאפשר, תמורת תשלום הולם, להציב את אתר האינטרנט באחד המקומות הראשונים בדף החיפוש הרלבנטי. בנוסף, כדאי לבחור את השעות המתאימות ביותר לפרסום ואת האזור הרלבנטי שבו הוא יתבצע. זאת, על מנת ללכוד את תשומת ליבם של הגולשים המחפשים בדיוק את מה שיש לאתר להציע ונמצאים בדיוק באזורים הגיאוגרפיים הרצויים מבחינת בעלי האתר.
ככלל, כבר צוינה לעיל העובדה שבסיכומו של עניין כדאי מאד למסור את האתר לטיפולו של גורם מקצועי.
מעוניינים לדעת עוד? רוצים לקדם את אתר האינטרנט שלכם? צרו קשר כעת עם דניאל זריהן והבטיחו לעצמכם את הסיכויים הטובים ביותר להגדיל את הרווחים מאתר האינטרנט שלכם.