אם גם אתם הבעלים או אנשי השיווק של חברת נדל״ן בישראל, אנחנו יכולים רק לנחש שחלק עיקרי ממה שמעסיק אתכם הוא השאלה איך לקדם את העסק כמו שצריך, להגיע לתודעה הציבורית בצורה טובה וכמובן למכור כמה שיותר.
נכון, יש יותר מדרך אחת בלבד לעשות את זה, אך אין ספק שבעידן הדיגיטלי שבו אנו חיים חייבים להשקיע לא מעט באפיקי שיווק דיגיטליים, ובמיוחד בקידום ממומן בגוגל. איך עושים את זה? בואו ננסה להבין ונדבר על החשיבות של בחירה נכונה של משרד הדיגיטל שיבצע זאת עבורנו.
קידום ממומן בגוגל – איך עושים את זה כמו שצריך?
את השאלה החשובה איך נכון לעשות קידום ממומן בגוגל נראה כי הרבה מאוד בעלי עסקים שואלים את עצמם, ובפרט אלו שמגיעים מתחום הנדל״ן. הדבר הראשון שצריך להבין זה שקידום ממומן בגוגל הוא תורה שלמה שמצריכה ידע מקצועי נרחב ולא משהו שעושים ״על הדרך״. כלומר, מי שמצפה לראות תוצאות חייב להבין שיש צורך באנשי מקצוע, וניסיון לעשות את זה בעצמנו או לחסוך עם שירות חלקי או חובבני יסתיים ברוב המכריע של המקרים בכסף שפשוט יורד לטמיון.
הדברים הבסיסיים שצריך בשביל קידום ממומן
אז כדי להתחיל בכלל עם קידום ממומן אנו צריכים שלושה דברים בסיסיים שאי אפשר להתחיל בלעדיהם והם:
- אתר או עמוד נחיתה שאליו נוכל להפנות את הגולשים שנחשפים אל המודעה שלנו.
- חשבון גוגל שניתן לפתוח בחינם, אם אין לנו.
- תקציב פרסום שיאפשר לנו לפרסם בצורה יעילה באמת ולהגיע ללקוחות החדשים, דבר שמרבית חברות הנדל״ן אכן יכולות לעמוד בו.
מה הופך קידום ממומן ליעיל?
הדבר הראשון שצריך לעשות הוא כמובן להקים אתר (פעולה שכוללת מספר שלבים חשובים לא פחות כדי להצליח), ולאחר מכן אפשר להמשיך למלאכת הקידום. הינה כמה מהדברים שהופכים קידום ממומן לאתר בגוגל ליעיל:
היכרות עם מערכת הפרסום
מערכת הפרסום גוגל ADS היא לא מורכבת מדי ונוחה לשימוש, אבל כן נדרשת הבנה מעמיקה בכל החלקים הטכניים כדי להגיע לתוצאות טובות.
היכרות עם סוגי הקמפיינים השונים
מערכת הפרסום מציעה סוגים שונים של קמפיינים וכל אחד מהם מתאים בסיטואציה אחרת. שימוש לא מושכל בקמפיינים יביא לכך שלא נצליח לראות תוצאות טובות להשקעה שלנו.
תוכן איכותי
הדרישות לכתיבת מודעות בגוגל הן ברורות ודי מחמירות. הרעיון הוא להעביר מסר מכירתי, מדויק וייחודי במעט מאוד מילים ובעיקר חשוב לדעת לעשות שימוש נכון במילות מפתח לאחר מחקר מדויק. זה משהו שצריך לדעת לעשות באופן מקצועי, משום שזהו חלק קריטי להצלחת הפרסום.
טרגוט מדויק
לא מספיק שנדע לייצר מסרים ברורים ולהתאים אותם לקמפיינים, אלא חשוב גם לדעת לטרגט את קהל היעד שלנו באופן מקצועי. מודעות לאנשים שהם בכלל לא לקוחות פוטנציאליים זה בסופו של יום כסף מבוזבז.
אתר או דף נחיתה מקצועי
אם המודעות שלכם מעולות אבל הדף שאליו מגיעים הגולשים הוא חובבני ולא מזמין, הסיכוי להמרה הוא נמוך במיוחד ויותר סביר שהגולשים פשוט יברחו החוצה.
אל תתפשרו על שירותי קידום מקצועיים
כמו שאתם יכולים לראות מדובר בלי ספק בתורה שלמה. בענף הנדל״ן מדובר בדרך כלל בתקציבים גדולים, לכן הדבר הנכון ביותר לעשות הוא להפקיד את המשימה בידי חברות דיגיטל מקצועיות המתמחות בזה בדיוק. אם תשכילו לעבוד עם החברות המובילות במשק תראו בהקדם איך הפרסום דרך מערכת המודעות של גוגל נושא פרי ומגדיל בסופו של יום את הרווחים. בהצלחה!